Isnin, 1 Oktober 2012

Entah..kita nilai sendiri...

Bismillahirahmanirahim....

mungkin kita banyak buat silap kan?
sebenarnya aku nak maksudkan diri aku..

dan aku tahu aku yang salah sebab aku rasa bersalah....

banyak buat kesilapan dan selalunya dgan yg opposite gender dgn aku..

ah, yg tu aku cukup annoying...
sudah-sudah la..berapa kali aku nak istihar perang dengan kau.. kau kawan aku tapi kau cukup-cukup berbeza..

one more..aku tahu mulut aku ni kadang memang takde insurans.. sbb aku bukan baik sgt pun... 
Do I Care?

memang aku taknak kisah akan kau..
kalau boleh biar aku dan kau tak selalu nampak..

sebab?

aku marah..marah dan kadang tersangat marah...

tp dude... sampai bila?

biar ada gap antara kita lg bagus....

silap aku....silap aku dan ia sememangnya silap aku... sorry .. but I had said many times until I can't say it anymore.. serious... 

we are too different dude..

totally different because you are changing becoming person I don't recognize ..

2 years didn't enough kan?
memang tak cukup.. memang tak cukup langsung,,,, 

thats why I didn't say I love You... because i'm afraid... 

you are not becoming yourself...

am i selfish?
 maybe.. tp ada masanya juga...

sedangkan seorang syabab ni pun aku tinggalkan kerana cinta yg tak halal ini..

I make a huge mistakes...

I don't want make a same mistakes twice... 

Kau bicara tentang kekacakan... tp aku tidak punya erti kecantikan fizikal...  

yang aku tahu cantik dan kacak seseorang itu berlandaskan kecantikan hati..

mungkin hati aku juga belum cukup cantik... ah.. bisakah untuk dipercantikkan?

entah... aku juga khilaf dude... khilaf aku banyak sampai kau rasa aku aibkan kau.. 

kau pun tak kisah lagi tentang kisah kita(cewah, drama siot aku ni).. 

aku bukanlah jiwang tak bertempat tp... 

aku tak tahu tiba-tiba mode ala-ala puisi... muncul pulak...

aku tak block kau kat fb aku... tp aku deactivated fb aku supaya aku tak nampak apa-apa yg kau post..

because I think we are hurting each other..... SORRY.. not a last words but .....

biar masa tentukan lagi masih ada penamat yg baik utk kita atau ia akan tergantung...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan