Khamis, 11 Oktober 2012

Corat coret

I want to be like her


Ini impian aku..
Bisa jadi seorang isteri yang mentaati suaminya..
masa ini aku adalah anak perempuan ibuku..
yang masih belajar erti kehidupan dan menyediakan diri untuk menjadi seorang wanita..
aku keliru dalam menilai cinta yang benar dan cinta yg palsu..
bukan aku tidak pernah tersasar
malah kerap kali aku jatuh..
namun pasti kubangkit kembali..
fitrah seorang wanita..
mendambakan seorang pendamping..
namun pendamping mana yang lebih hebat melainkan DIA..
walaupun aku sering tersasar tapi DIA sering menyelamatkan aku..
aku tidak ingin lelaki yang hanya mahukan aku kerana sebab-sebab yang lain...
tapi aku mahukan lelaki yang bisa memimpin aku untuk lebih mencintai DIA...
ini hanya butir bicara dari seorang gadis yang sentiasa merasakan dirinya tidak pantas untuk sesiapa.. 
namun aku juga punya impian...
maka dari sini aku membaiki diri aku menjadi lebih baik dari sebelumnya..
kata-kata tidak cukup ...
ia perlu diterjemahkan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan