Rabu, 3 Oktober 2012

A GOOD REASONS


-Aku tau, normal kalau aku jatuh cinta. Susah aku nak motivate diri aku untuk kawal apa yg aku rasa… serius jiwa aku sesak… kenapa la, dalam banyak-banyak manusia, dia yg aku suke.. beb susah aku nak hilangkan rasa hati ini. It’s a burden for me.  L
+tak payah hilangkan. Enjoy je selagi dia ada depan mata. Form 6 tak lama pun.. lantak la ape org nak cakap, dia rasa k eapa ke, hati hang. Dalam hati je pun. Bukan hang buat apa-apa pun… enjoy je feeling tu….

Sebab apa? Sebab perasaan tu tak muncul selalu dalam hidup kita.
Sebab kedua ,perasaan tu tak lama pun. Lama-lama hilang. Lama-lama jadi kenangan terindah yang kelakar ^^. So, live your life happily. Live your life to the fullest..
p/s: a friend in need is a friend indeed. J




Tiada ulasan:

Catat Ulasan