Ahad, 20 Januari 2013

Aku Cemburu..

Aku cemburu sebab aku tak kuat macam kamu.
Aku cemburu kehidupan kamu lebih berkah berbanding aku.
Aku cemburu aku tak kuat berusaha macam kamu...
Aku cemburu sebab aku tak mampu istiqamah macam kamu...
Aku cemburu sebab kamu mampu untuk tempuhi segala dugaan...
Aku cemburu kamu bisa jadi murabbi untuk anak-anak kecil....
Aku cemburu kerana kau susuk wanita solehah namun bukan bagi aku yang sering lalai dan alpa..
Aku cemburu kerana engkau begitu jauh dari aku berbanding orang lain..
Aku cemburu...cemburuku tak dapat kubendung bila kutatap tulisanmu, ku lihat peribadimu...
Aku cemburu kerna kau tak mudah jatuh cinta seperti mana aku..
Aku cemburu kerana kau mampu bertahan hingga kini....

dan aku harap kamu akan terus mewangi hingga ke akhir nanti.... di syurga menjadi bidadari...




dan aku harap aku bisa jadi dan bertemu denganmu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan