Rabu, 6 Februari 2013

Satu Benda yg Aku Tahu

satu benda yang aku tahu...
aku tahu aku bukanlah yang terbaik..
aku juga manusia yg selalu buat khilaf ...
aku juga tak layak untuk prejudis terhadap orang lain..
beb, aku minta maaf beb... sbb aku bukan kawan yg baik...
maafkan aku kerna nada kasarku, kerna aku sering melukaimu ...
aku tak perfect... dan aku tak macam kalian yg sabar... maaf sbb aku bersangka buruk terhadap kamu semua...
aku tahu juga, satu hari nanti kalian pasti akan menjadi lebih baik daripada aku...
siapalah aku...
hanya hamba...
hanya manusia biasa...
hati aku... dan tangisan sentiasa mengalir...tapi aku masih tak pasti...sama ada tangisan itu kerna aku insaf atau kerna menandakan aku manusia yg hanya mementingkan diri sendiri..maafkan aku ya... aku ... aku ...dan aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan