Khamis, 8 November 2012

604.. ready for holiday!

Girls in my Class... >.<....      comey2 semuanya....


Bersiap sedia nak pergi susun bilik peperiksaan... =)


nice and warm smile.... haha....

This is Farid... I like this boy because he is full with sense of Humor...  thumbs up for him...




She is my teacher....Mrs.Jasmin..... Why she pointing me like that???


Boys @ mans... =p



Zakiran, Fakhrul and..... banyak sangat la budak dalam gambar ni...haha

just one people looking at this camera... get reasy nak blah dari kelas dah semuanya... adoi!!


Bismillahirahmanirahim.

STPM’S  examination for this first semester already FINISHED….. Yeay!!!....
So, holiday la…apa lagi….
Pictures dalam blog ni mostly… classmate aku… hey…wanna know something…
I like this class…


WHY?

Full with sense of humor…

I LOIKE….

Haha… especially Farid kalau buat lawak…

-exam macam mana?
+not bad, but I’m thinking to repeat my paper… especially sejarah….pengajian am…perniagaan dan bm…
-what? Tu bukan repeat…tu kau suka menyusahkan diri…
+hehe…whatever la…



Conclusion?

Study molek-molek lepas ni… and spend your time for this holiday untuk tarbiyah lagi diri… enough for this time…. J

Adios/..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan